Osobní

Richard Sequens

"Zelená" kampaň proti radaru – zvířátka a mír od příštího roku

S přírodou žiji v souladu. Třídím odpad. Jezdím městskou dopravu. Netýrám zvířátka. Jsem zastáncem zdravého životního stylu. A právě pro to si vážím organizace typu Greenpeace a jejích aktivistů za jejich úsilí v ochraně přírody a snahu o zlepšení životního prostředí obecně. V těchto případech budu stát na jejich straně, budu je podle svých možností podporovat. Existuje jedno ALE, které mě však rmoutí a nutí mě ke kritice zmíněné organizace. Nemám totiž rád jakoukoli demagogii a to se právě teď děje, když místo zachraňování přírody, velryb, goril, želv, deštných pralesů apod. se Greenpeace pouští na tenký led mezinárodní politiky. Přijde mi prapodivné, že organizace typu Greenpeace bojuje v Česku proti radaru a nebojuje např. v Rusku proti jadernému arzenálu nebo nové vakuové bombě. Ptám se, v čem je rozdíl? Poslední kapkou byla „zelená“ akce v Mánesu a prostudování jejich webových stránek nejen k problematice RADAR.

12.10.2007 v 8:57 | Karma článku: 28.01 | Přečteno: 1917 |

Richard Sequens

Předsedo, k čemu je Výbor pro zahraniční věci, obranu a bezpečnost?

Ti, co si dopředu myslí, že Senát, Poslanecká sněmovna a politici vůbec, jsou v Česku k ničemu, tak neztrácejte čas a dnešní článek ani nečtěte. Pro ty, co zajímá, čím se zabýváme a chtějí vědět, proč to děláme, tak neváhejte. Chci Vám představit senátní výbor, kde mám tu čest být předsedou a který se zabývá otázkami zahraniční politiky a bezpečnosti státu.

9.10.2007 v 9:05 | Karma článku: 15.61 | Přečteno: 1563 |

Richard Sequens

Památník, který říká: Nikdy nezapomeňte na hrdiny!

Kyšice. Malebná vesnička u Plzně. Místo, kde nezapomněli na hrdinství. A já měl tu čest být u toho a popřemýšlet, co dnes znamená hrdinství a statečnost. Jak říká jedno rčení, hrdinů jsou plné hřbitovy.. Ale jsou právě hrdinové, co přežili a které jsme pohřbili my sami, tak se chci vrátit v dnešním článečku k tomu, proč je dobré stavět pomníky jako je ten v Kyšicích..

27.9.2007 v 9:04 | Karma článku: 13.58 | Přečteno: 1085 |

Richard Sequens

Ruská karta, smažení lidských tkání a Brdy chránící celý svět..

Vybral jsem si tři mýty, které slýchám nejčastěji ohledně radaru. Od oznámení záměru výstavby radaru se jich objevilo hodně. Ruská karta, smažení lidských tkání a Brdy chránící celý svět – co nám hrozí a co je holý nesmysl?

24.9.2007 v 9:12 | Karma článku: 21.23 | Přečteno: 1628 |

Richard Sequens

Den NATO: hraní na vojáky nebo ukázka, kdo mi v nouzi pomůže?

Zážitek! Jedním slovem to, co jsem viděl na letišti v Mošnově v rámci dne NATO, který se konal minulou sobotu v Ostravě. Svojí účastí na této vskutku grandiózní přehlídce armád sedmi států jsem si nechtěl splnit klukovský sen o vojácích, ani to pro mě nebyla jen přehlídka, vojenské techniky a letadel., Byla to především příležitost získat konkrétní představu o Spojencích a o tom, kdo mě (o)chrání a v případě potřeby i pomůže..

20.9.2007 v 10:35 | Karma článku: 17.04 | Přečteno: 1325 |

Richard Sequens

O radaru trochu jinak

Radar ano či spíše ne? Tahle otázka se zdá být v poslední době tím nejdiskutovanějším problémem v Česku.

12.9.2007 v 18:15 | Karma článku: 32.19 | Přečteno: 2941 |
Počet článků 116 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2386
Lékař.